MENU

Veelgestelde vragen

• Ik ben mijn inlogkaart kwijt, wat nu?

Stuur ons een mailtje op bart@schoolfoto4you.be en vermeld duidelijk de naam van de school, de naam van uw kind en de klas. Wij sturen u dan de gegevens via mail.

• Tot wanneer kan ik bestellen?

Als u gratis levering op school wenst, dan kan u bestellen tot de uiterste datum die op de inlogkaart staat. Maar de foto's blijven nog 2 jaar online staan. Dus u kan altijd nog een nabestelling doen. Alleen zal u dan bijkomend een verzendkost moeten betalen.

• Wanneer worden de schoolfoto's geleverd?

Wanneer het gaat over foto's besteld via het online systeem dan staat er in de bestelmodule de leveringsdatum aangegeven. De foto's worden geleverd op school en uitgedeeld door de juf.
Wanneer u gekozen heeft voor een spoedbestelling dan worden de foto's de dag zelf nog afgedrukt en via de post verzonden.

• Ik heb een bestelling geplaatst, maar geen bevestiging ontvangen.

Het kan zijn dat er tijdens het betaalproces iets verkeerd is gegaan. Wanneer je zeker weet dat het bedrag van je rekening is gegaan, stuur ons dan een mailtje op bart@schoolfoto4you.be met je betaalbewijs en dan kijken we dit voor je na.

CLOSE